10 Şubat 2014 Pazartesi

BAŞTAN SONA TEMİZLİK...

Selam herkese:(sanki okuyan varmış gibi) bir kaç gündür yazamıyordum, okumadığınız için merak da etmiyorsunuzdur. Neyse giriştim bir temizlik işine ki, sormayın gitsin... Evi baştan sona temizlemeye karar verdim. daha doğrusu  bizim oraların tabiri ile kırklamaya karar verdim. Evdeki en büyük handikap giysi dolabının en işlev hale gelmesi. Lafta kolay bir iş gibi ama iş o dolabın başına gelince herşey   sarpa sarıyor. Neyse dolaplarımı baştan aşağı elden geçirdim , işin can alıcı noktası şu: son altı ayda giymediğiniz şeyleri kenara koymak, ve sonra onlar arasında tekrar bir eleme yapmak. Neyse en sevdiğim şey birilerine bir şeyler almak vermek. Baktım benim işime yaramıyor, ver bir başkasına onun işine yarasın, baktım bana olmuyor, ver arkadaşına onun işine yarasın... Neyse çocuklara olmayan , benim gönlümün geçtiği derken dolaplar biraz hafifledi.
Sonra en sevdiğim işe geldi sıra , giysileri birbiri ile kombin yapmaya . Bu benim için zor olmuyor çünkü bir şey alırken ona uygun bir şey almaya gayret ederim. Böylece eve geldiğimde bunun üstüne -yada altına ne giysem derdi olmuyor, ama yine de değişik tarzları birlikte denemeye bayılıyorum.

Neyse dolaplar temiz ve düzenli kapağı açınca sana gülen bir dolap :)güzel bir duygu kadınlara özel en saçma duygulardan biri ama müthiş yine de... Ben şuna  inanıyorum ; yaşadığınız ev -yuva siz ne derseniz artık; ne kadar düzenli kafan o kadar rahat. Evimi temiz gördüğüm her gün inanılmaz huzur buluyorum birde , kirlenmesin diye daha bir özenli oluyorum.. Neyse benim ki bence duygular işte.



Dolaplar mutfak derken, işin en zoru insanın beyninde yapılması gereken temizlik .Bu öylesine zor bir temizlik ki??? Önce kafanın içini tamamiyle boşaltacaksın, sonra bir bir  boşalttıklarını elden geçireceksin. Hangisi değerli? hangisi önemli? Neler yeri doldurulabilr, neler vazgeçilemez...
Şimdi oturun temizliğe başlayın bakalım , hangisi daha zor ????

2 yorum:

  1. çok güzel yazmışsın. temizlik..
    fiziki temizlik ve manevi temizlik bizi en iyi hissttiren eylem sanki.
    tarzını düzenini çok seviyorum ben:)
    öpüldünn

    YanıtlaSil
  2. canım çok teşekkürler, kadınlar olarak fiziki temizlik kadar manevi temizliğe de çok ihtiyacımız var....:)

    YanıtlaSil