15 Şubat 2014 Cumartesi

BIÇAK YARASI

insan ne kadar yaşarsa yaşasın, yenilmeye -kendini acıtmaya doyamıyor. bazen bile bile atıyor kendini uçurumdan aşağıya, bazen bilerek içiyor uyku haplarını uyuyamayacağını anladığı halde,
insan olmanın doğası bu işte!
canım acıyor, yüreğim yerinden koparılıyor, oradan oraya atılıyor, paramparça ediliyor ve ben sadece bakıyorum...bir damla gözyaşı  seyirci kalıyor bana ve ben nasıl devam ederim yaşamaya onu soruyorum kendime???
neden yüreğim de bir bıçakla gezdiğimi hissediyorum? acısı her hareketimde, her nefesimde tüm bedenimi sarıyor, tüm benliğimi dolduruyor. şimdi nefes almak -gözümü açmak yeni güne ne zor, ne anlamsız.
şimdi bir yaprak düştü ağaçtan, sararmış-işi bitmiş. aynı ben gibi! işi bitmiş, tükenmiş acısı ile baş başa. yanıyorum içim , acıyor her yanım. yalanmış diyorum her şey yalan, kandırmaca . aşk -sevda mutluluk her şey ama her şey koca bir yalan. böyle bir şey yok dünya da ...birinin açtığı boşluğu onsuz doldurmanın yolu yok! içimde koca bir yara, sanki hiç kurumayacak , kabuk bağlamayacak. her fırsatta açılmaya-kanamaya- acımaya hazır derin bir yara .biliyorum iyileşecek bir gün , bunu öğrenecek kadar çok yaşadım bu dünya da. ama -o- yara iyileşince yerinde kocaman bir delik olacak.  her şarkıda , her satırda , her dolunay da ve her orkidenin açmaya yüz tutmuş tomurcuğun da bile içine düşeceğin , dipsiz bir boşluk...
şimdi gökyüzü kapkaranlık , gri-siyah bulutlarla kaplı, ha yağdı ha yağacak ! benim yüreğimin üzerinde ki kapkara zifiri bulutlarla birleşmek üzere. gökyüzü içinde ne var-ne yoksa boşaltacak toprağa , ve o kendini boşalttıkça bir tuhaf mutlu kederle kaplanacağım. içimin tüm boşlukları dolacak yağan yağmurla , ve sonra kendi kendime Gökhan Özen'in şarkısın da dediği gibi
 ' içi sensiz bir kalbi ben ne diye taşıyorum ? ' diye soracağım...
                                                                                                                            
                                                                                                       devam edecekkk....

1 yorum:

  1. kendimi buldum dizelerinde, çok iyi yazıyorsun hep yazmalısın:)

    YanıtlaSil